החיבור בין כתיבת תוכן לקידום אתרים | לינקמי

כמה דגשים על קידום אתרים

כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים וכתיבת תוכן

תכינו כוס קפה, יש לנו לדבר SEO

קידום אתרים וכתיבת תוכן הם שניים מההיבטים החשובים ביותר של שיווק באינטרנט. חשוב שתהיה לך הבנה טובה כיצד שני אלה פועלים יחד, כדי לעזור להצמיח את העסק שלך. הנה כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני, ממומן, כתיבת תוכן ומה שבין לבין.

חשוב להבין כיצד קידום אתרים וכתיבת תוכן עובדים יחד. הסיבה לכך היא, שיש להם מטרות שונות ויש לגשת אליהם בדרכים שונות. לדוגמה, כתיבת תוכן צריכה להיות ממוקדת בבניית מותג בעוד ש-SEO צריך להתמקד ביצירת תנועה והמרות. מאמר זה מכסה את כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים, כתיבת תוכן ושיווק באינטרנט. מה הם, המטרות שלהם, איך הם עובדים יחד, איפה אפשר למצוא מידע נוסף עליהם וכיצד אפשר יכול להשתמש בהם עבור העסק שלך.

מה זה כתיבת תוכן ולמה מיועדת?

כתיבת תוכן היא תהליך של יצירת תוכן כתוב שמעביר את המסר או המוצר שלך, את סוג השירות שלכם וכו'. לעסקים חשוב שיהיה מסר ברור ותמציתי כדי שאנשים יוכלו להבין בקלות מה הם מוכרים. לא מספיק רק לכתוב תוכן מעולה, אלא צריך גם להוציא אותו החוצה ולקדם אותו כדי שאנשים ימצאו את האתר שלך. כאן נכנס לתמונה SEO – אופטימיזציה למנועי חיפוש.

מדריך זה נועד לעזור לך ללמוד יותר על היסודות של SEO וכיצד ניתן להשתמש בו באסטרטגיית שיווק התוכן שלך. ואם אתם קוראים את המדריך הזה, אז כדאי לדעת ש-SEO הוא מונח "מטרייה" המכסה מגוון רחב של פעילויות. זה כולל קידום אתרים, בניית קישורים, כתיבת תוכן, ניהול מוניטין וקידום מדיה חברתית ועוד.

מה ההבדל בין SEO לכתיבת תוכן?

יש כמה דברים שמבדילים בין SEO לכתיבת תוכן. תיבת תוכן היא תהליך הכולל יצירת תוכן מקורי. כתיבת תכנים או כתיבת מאמרים נעשית לרוב כדי לקדם אתרים, מוצרים או שירותים. בסופו של דבר, קידום אתרים הפך לתעשייה פורחת. האינטרנט הקל על אנשים למצוא מידע ולשתף אותו עם חבריהם. כך התפתח שיווק באמצעות תוכן.

כתיבת תוכן היא תהליך כתיבה לקידום, כדי למשוך לקוחות ולהגדיל את ההכנסות. כותבי תוכן אחראים ליצירת בלוגים, מאמרים, ספרים אלקטרוניים, מאמרים, סמינרים מקוונים, פוסטים ברשתות חברתיות, פודקאסטים, סרטונים ועוד.

מה אתם צריכים לדעת בתור מקדמי אתרים?

כאיש קידום אתרים או בעל אתר, צריך לדעת איך לכתוב תוכן שידרג את האתר שלכם בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. זאת, כדי שתוכלו לקבל יותר תנועה ולבצע יותר מכירות. במובן זה, קידום אתרים הוא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט למנועי חיפוש כמו גוגל. ובנוסף, כתיבת תוכן היא תהליך של הפקת תוכן שיעזור לקהל היעד ויספק לו ערך מוסף מסוים.

ומלבד תהליכים של כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, חשוב להכיר גם את התהליך שנקרא בניית מערך קישורים. בניית קישורים היא תהליך של בניית קישורים לאתר שלך מאתרים אחרים עם נושאים ומילות מפתח דומים. קידום אורגני הוא תהליך שחייב לכלול בניית קישורים לאתר.

עד כמה השתנתה כתיבת תוכן בשנים האחרונות?

כתיבת תוכן השתנתה באופן דרסטי בשנים האחרונות, כאשר יותר חברות משתמשות בו ככלי שיווקי ולא רק כלי לחקירת מידע. גם קידום אתרים השתנה, כאשר קידום אורגני הוא הנורמה כיום ופחות קידום בתשלום. גם בניית קישורים השתנתה, כאשר מדיה חברתית וקידום ממומן הם הדרכים הפופולריות ביותר בימינו.

כלי דיגיטלי כמו AHREFS למשל, יכול לעזור לך להציג את האתר שלך בפני יותר אנשים ולחקור את מילות המפתח וביטויי החיפוש באתר. זה גם יכול לעזור לך לעקוב אחר המוניטין המקוון שלך, כמו גם לספק כלים לקידום אתרים כדי לשפר את דירוג האתר שלך.

כלים דיגיטליים ששינו את עולם קידום האתרים

אם אתה רוצה לקדם אתר אינטרנט, כמה כלים דיגיטליים מומלצים על ידי מומחים כמו Ahrefs ומאג'סטיק (MAJESTIC), סקרימינג-פרוג (SCREAMING FROG), MOZ ועוד כלים נוספים. כתיבת תוכן היא סוג של שיווק מקוון הכולל הפקה, עריכה ופרסום תוכן. זה נחשב לאחת הדרכים היעילות ביותר לקדם את האתר שלך. אבל כדי לדייק את הכתיבה, חשוב להשתמש באחד מהכלים האלו כדי למקד אותה עד כמה שניתן ובהתאם לסוג תחום העיסוק, המוצר או השירות.

אם אתם מתכוונים להשתמש בכלי דיגיטלי כמו AHREFS או כל כלי אחר לכתיבת תוכן, ודאו שהוא תואם את המטרות שלכם. כמו כן, אתם צריכים גם לוודא שיש לכם את הכישורים הדרושים כדי להשתמש בכלים האלו. אם אין לכם, כמובן שיהיה כדאי להירשם לאיזשהו קורס דיגיטלי שיקדם וישפר את הכישורים שלכם.

קידום ממומן וקידום אורגני – מה חשוב לדעת?

קידום תוכן מקוון הוא חלק מהותי מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי. ישנן דרכים רבות לקידום אתר וכלים רבים שניתן להשתמש בהם למטרה זו. אחד מהכלים הללו הוא AHREFS שהומלץ על ידי גוגל כאחד מכלי ה-SEO הטובים ביותר ב-2018.

AHREFS הוא אחד מכלי ה-SEO הפופולריים ביותר בשנת 2018 והוא יכול לעזור לך במשימות שונות כמו בניית קישורים, קידום תוכן, קידום במדיה חברתית ועוד. זה גם כלי מצוין לקידום אתרים אורגני, מכיוון שהוא עוזר לאבחן ולבדוק את איכויות הקישורים הנכנסים מאתרים ובלוגים.

מדוע מחקר מילות מפתח הוא כל כך חשוב?

חשוב לדעת כיצד לחקור מילות מפתח ומונחי חיפוש. אם אתה כותב תוכן, אתה צריך להיות מסוגל למצוא את מילות המפתח הנכונות ולבצע אופטימיזציה של התוכן שלך עבורן. על מנת למצוא את מילות המפתח ומונחי החיפוש הנכונים, חשוב שתדע מה הקהל שלך מחפש כשהוא מקליד את השאילתות שלו.

השלב הראשון הוא בחירת מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לאתר או לבלוג שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בכלים כמו Google Keyword Planner או Word Tracker. לאחר שבחרתם מילת מפתח, הגיע הזמן להתחיל לחקור נושאים קשורים. אתה יכול להשתמש בכלים כמו Buzzsumo, Moz, SEMrush או Ahrefs כדי לחקור מה אנשים אחרים כותבים על מילות המפתח הללו.

צריכים מידע נוסף בנוגע לקידום אורגני, כתיבת תוכן, בניית קישורים וכו'? 

זה הזמן ליצור קשר ולמנף פעילות עסקית.

10% הנחה למגיעים מהאתר!

פוסטים נוספים:
לינקמי – החיבור בין כתיבת תוכן לקידום אתרים בלוג
שלב 3 פרסום תוכן באתר

3. שלב פרסום תוכן באתרים בישראל לאחר שכתבנו תוכן מדויק ומפרגן שיווקית, וגם איתרנו את האתרים שיפרסמו אתכם,  הגיע זמן פרסום באתרים ישראלים! כמה זמן

קרא עוד »
דילוג לתוכן