החיבור בין כתיבת תוכן לקידום אתרים | לינקמי

מדריך קידום אורגני ובניית קישורים

מה שחשוב לדעת כדי למנף ולחזק את הפעילות העסקית באונליין

איך להתחיל לראות תוצאות מהקידום של האתר

בניית קישורים היא תהליך של רכישת קישורים לאתר, שאינם מתקבלים על ידי אופטימיזציה טבעית למנועי חיפוש. ישנן דרכים רבות לבנות קישורים, אך לחלקם יש השפעה שלילית על קידום האתרים האורגני של העסק. המשיכו לקרוא, כל המידע לפניכם. אחת הדרכים להימנע מהשפעות שליליות של בניית קישורים היא להשתמש בטכניקות קידום אורגני.

טכניקות קידום אורגני כמו שיווק תוכן ומעורבות במדיה חברתית עוזרות לקבל קישורים נכנסים מאתרים אחרים – ללא כל מאמצי בניית קישורים. בניית קישורים היא אחד החלקים החשובים ביותר בקידום אתרים. זוהי שיטה לקבל קישורים לאתר האינטרנט שלך באמצעות הסברה ושיווק. קידום אתרים אורגני היא גישה השואפת להגדיל את התעבורה האורגנית, במקום לשלוח דואר זבל במנועי החיפוש. ובסופו של דבר, גוגל מזהה את האתרים שמשתמשים בטכניקות קידום נאותות כאתרים אפקטיביים ואיכותיים יותר.

על מה נדון במאמר הבא? המאמר בנקודות:

  • במאמר זה נחקור את הקשר בין קידום אתרים אורגני לבניית קישורים.
  • נבחן מהן כמה מהטעויות הנפוצות שאנשים עושים בבניית קישורים וכיצד להימנע מהן.
  • נדבר על ההבדלים בין קידום אורגני לבין שיווק ממומן.
  • נבין כמה עולה קידום אורגני וכמה זמן נמשך התהליך.
  • נבין כמה עולה שיווק ממומן בגוגל וכיצד נקבעים מחירים לקידום זה.
  • נדבר על הבדלים בין טכניקות קידום שונות, יתרונות וחסרונות ועוד.

מה היא בניית קישורים ולשם מה צריך אותה?

בניית קישורים היא אחד החלקים החשובים ביותר של קידום אתרים, אך היא גם יכולה להיות אחת המשימות המאתגרות ביותר עבור משווקים. בניית קישורים היא תהליך שבו אתה בונה קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך על מנת להעלות את הדירוג במנועי חיפוש כמו גוגל. יש קשר בין בניית קישורים לקידום אתרים אורגני. בניית קישורים היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של קידום אתרים, מכיוון שזה מסייע בשיפור הדירוג ומספק דרך למדוד את הצלחת הקידום האורגני.

קידום אורגני לרוב יעיל יותר מתהליכי קמפיין ממומן בגוגל. הסיבה לכך היא שהם לא רק מהימנים יותר, אלא גם יש סיכוי גבוה יותר להיות משותפים על ידי אחרים. על פי מחקרים שבוצעו בתחום, חלק נכבד מהגולשים מקליקים על תוצאות אורגניות ופחות על תוצאות ממומנות. במובן זה, בניית קישורים היא תהליך של רכישת קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם וזו עבודה אורגנית על האתר. זה חשוב גם לאופטימיזציה של חיפוש אורגני וגם בתשלום. קידום אתרים אורגני מתייחס לתהליך של דירוג טוב במנועי החיפוש מבלי להשתמש במודעות בתשלום או בצורות קידום אחרות.

כיצד להוזיל מחיר קידום אתרים אורגני?

גם בניית קישורים וגם קידום אתרים אורגני חשובים להגדלת התנועה לאתר, אבל לשניהם יש מטרות שונות. בניית קישורים וקידום אתרים אורגני הם שני סוגים שונים של קידום. בעוד שבניית קישורים היא סוג של קידום שמתבצע באמצעים בתשלום וגם בחינם, קידום אתרים אורגני הוא סוג של קידום שמתבצע ללא שימוש באמצעים בתשלום (מלבד תשלום על כתיבת תוכן או כתיבת מאמרים לקידום). אם אתם יכולים לכתוב בעצמכם את התוכן לאתר, כמובן שיהיה עדיף כדי להוזיל עלויות קידום אורגני במשך חודשים.

קידום אתרים אורגני יכול להתבצע על ידי שימוש באסטרטגיות וטקטיקות לבניית קישורים, אך ניתן להשיג זאת גם על ידי שילוב אסטרטגיות שיווק תוכן באתר האינטרנט שלך. ישנן דרכים רבות להשיג קישורים לאתר האינטרנט שלך מבלי לשלם עבורם. למשל, עסקאות ברטר של החלפת קישורים עם אתרים אחרים שמשיקים מוצרים או שירותים דומים לשירותים שלכם או שירותים משלימים לשירותים ולמוצרים שלכם.

מה ההבדל בין קידום אתרים אורגני לבין בניית לינקים?

יש הבדל בין קידום אתרים אורגני לבניית קישורים. השניים אינם אותו דבר. קידום אתרים אורגני הוא סוג של קידום שמשתמש בתוכן שנוצר על ידי משתמשים ובתוכן אחר של מדיה חברתית כדי להגביר את התנועה לאתר. בניית קישורים, לעומת זאת, היא מאמץ הכרוך בהשגת קישורים מאתרים גבוהים בתקווה להגדיל את הדירוג במנועי החיפוש.

בניית קישורים יכולה להתבצע באמצעות כתיבת פוסטים בבלוג, הערות באתרים אחרים, או שליחת מאמרים לספריות כמו DMOZ. קידום אתרים אורגני הוא תהליך של בניית קישורים וקידום האתר או הבלוג שלך ללא כל שיווק בתשלום. זו נחשבת לרוב כדרך הטובה ביותר לדרג אתרים במנועי חיפוש. עם זאת, שיווק ממומן בגוגל מציע תוצאות טובות יותר בטווח זמן קצר יותר.

כמה זמן לוקח קידום אורגני וכמה זמן שיווק ממומן?

קידום אורגני יכול לקחת חודשים ואפילו שנים עד שהתוצאות מציגות תוצאות, בעוד ששיווק ממומן בגוגל יכול לקחת רק שבועות או אפילו ימים. קידום אורגני עדיף על שיווק ממומן בגוגל במקרים לא מעטים, מכיוון שזו אסטרטגיה ארוכת טווח שניתן להשתמש בה שוב ושוב. קידום אורגני הוא תהליך משיכת אנשים לאתר האינטרנט שלך מבלי לשלם עבור חיפוש בתשלום או סוגים אחרים של פרסום. זה כולל כתיבת בלוגים, מדיה חברתית וצורות אחרות של שיווק תוכן. זו אסטרטגיה ארוכת טווח שניתן להשתמש בה שוב ושוב.

שיווק אורגני וממומן הן שתי אסטרטגיות קידום נפרדות. בעוד ששיווק אורגני הוא בדרך כלל זול יותר, הוא אינו מספק שום ערובה להצלחה. מצד שני, שיווק ממומן בגוגל מבטיח דירוגים גבוהים בדף התוצאות של מנוע החיפוש. קידום אתרים אורגני הוא אסטרטגיית קידום מכירות הנשענת על טקטיקות בחינם או בעלות נמוכה כדי למשוך מבקרים לאתר או לבלוג. טקטיקות אלו עשויות לכלול מדיה חברתית, שיווק תוכן ומאמצי קידום מכירות מקוונים אחרים. המטרה של קידום אתרים אורגני היא לגרום לאותם מבקרים להתעניין באתר שלך ואז לחזור שוב מאוחר יותר לקבלת תוכן או מידע נוסף על החברה או המוצר שאתה מציע.

על מה מתבסס שיווק ממומן בגוגל?

שיווק ממומן בגוגל הוא אסטרטגיית קידום בתשלום המשתמשת בגוגל אדוורדס ובכלים אחרים כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ישירות. זאת, יחד עם מודעות במנועי חיפוש כמו גוגל. סוג זה של קידום יכול להיות יקר אבל אפקטיבי מאוד במקרים של החדרת מוצר לשוק, פרסום הטבות, מבצעים והנחות וכו'. מצד שני, קידום אתרים אורגני הוא תהליך של שיפור דירוג האתר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש על ידי הגדלת הרלוונטיות והתוכן האיכותי שלו. קידום אתרים אורגני שונה משיווק בתשלום, מכיוון שהוא לא מסתמך על פרסומות בתשלום כדי להגביר את דירוג האתר.

העלות של קידום אורגני עשויה להשתנות בהתאם לגודל והיקף העסק שלך. הזמן שלוקח לקידום אורגני יכול להשתנות גם בהתאם לגודל ולהיקף העסק שלך. יש חברות שהצליחו עם קידום אורגני תוך שלושה חודשים בלבד, בעוד שאחרות לקח עד שנתיים לראות תוצאות. קידום אתרים אורגני יכול להיות יקר, אבל זה שווה את זה כשיש לך תקציב גדול. קידום אתרים אורגני לוקח זמן וזה לא משהו שיקרה בן לילה. בדרך כלל לוקח בערך שישה חודשים עד ש-SEO אורגני מתחיל להראות תוצאות תנועה משמעותיות.

על מה מתבסס קידום אורגני?

קידום אורגני הוא תהליך המסתמך על הדירוג הטבעי של מנועי החיפוש וקישורים נכנסים. זה לא עולה הרבה, אבל לוקח הרבה זמן להראות תוצאות. קידום אורגני בתשלום זוהי האופציה היקרה ביותר של קידום אורגני מכיוון שהיא דורשת להוציא כסף על התהליך. עם זאת, ההחזר על ההשקעה עבור סוג זה של שיווק הוא בדרך כלל גבוה, מכיוון שהוא מושך יותר תנועה מכל סוג אחר של אסטרטגיית שיווק עבור תקציב נתון. כמו כן, קידום אתרים אורגני מתבסס כמובן על דיוק בכתיבת תיגיות מטא, בפן הטכני של האתר וברמת הקוד הכתוב בו ועוד היבטים רבים ואחרים. 

מרגישים שחסר לכם מידע נוסף?

אתם מוזמנים ליצור קשר כעת ולהנות מ-10% הנחה על כל שירותי הקידום שלכם.

עד הפעם הבאה,

עודד בן צבי | LinkMe

 

פוסטים נוספים:
לינקמי – החיבור בין כתיבת תוכן לקידום אתרים בלוג
שלב 3 פרסום תוכן באתר

3. שלב פרסום תוכן באתרים בישראל לאחר שכתבנו תוכן מדויק ומפרגן שיווקית, וגם איתרנו את האתרים שיפרסמו אתכם,  הגיע זמן פרסום באתרים ישראלים! כמה זמן

קרא עוד »
דילוג לתוכן