החיבור בין כתיבת תוכן לקידום אתרים | לינקמי

מחירון כתיבת תוכן: כמה עולה כתיבת מאמרים?

עלות הכתיבה לאתר יכולה להשתנות בהתאם לגודל האתר, כמות התוכן שצריך לכתוב וסוג התוכן. זה לא נדיר שחברת קידום אתרים בחו"ל גובה $25 – 100$ ומעלה למאמר, תלוי באורכו, האיכות שלו והאם נכתב על ידי מומחים בתחום כזה או אחר. ובישראל? המשיכו לקרוא, הנה מחירון תוכן מעודכן ולכל השימושים.

מחיר כתיבת תוכן נע בין הטווחים של עשרות שקלים בודדים, כאשר בדרך כלל מתחילים את התמחור מ-50 ₪ ומעלה למאמר של כ-400 מילים. מחיר זה מתייחס למאמרי תוכן פשוטים שנכתבים עבור תהליכי SEO – קידום אתרים אורגני. ככל שהכתיבה נעשית מורכבת יותר ושימושיה משתנים, כך משתנים מחירי כתיבת מאמרים.

לנוחיותכם, הנה מחירון כתיבת תוכן ומאמרים:

סוגי כתיבת תוכן ומאמרים

מחיר כתיבת תוכן ומאמרים

מאמרי SEO לקידום האתר

0.10 אג' – 0.25 אג' למילה

תוכן שיווקי לקידום מכירות

0.15 אג' – 0.20 אג' למילה

תוכן מקצועי לפרסום מאמרים כאוטוריטה בתחומכם

0.25 אג' למילה ומעלה

כתיבה שיווקית לאתרי נישה

0.20 אג' – 0.35 אג'

כתיבה שיווקית לדפי נחיתה

550 ₪ – 1,150 ש"ח

כתיבה שיווקית לפייסבוק

75 ₪ – 130 ₪ לפוסט

כתיבת תסריטים לסרטונים שיווקיים

650 ₪ – 1,650 ₪ לתסריט.

כתיבת תוכן לעורכי דין

0.25 אג' – 0.35 אג' למילה.

כתיבת מאמרים אינפורמטיביים

0.30 אג' ומעלה.

 

אז מה זה כתיבת מאמרים ותוכן ולמה צריך את זה?

כתיבת תוכן היא תהליך הפיכת מילים לרעיונות אובייקטים מוחשיים ומשמעותיים. כותבי תוכן אחראים לכתיבת מאמרים, פוסטים בבלוג, ספרים אלקטרוניים, יישומי אינטרנט וסוגים אחרים של תוכן. הם צריכים להיות מסוגלים לעבוד מהר ועם הרבה יצירתיות. הם גם צריכים לדעת לכתוב עבור קהלים שונים ולהשתמש בסוגים שונים של מדיה.

יש הרבה סוגים שונים של תוכן שצריך לכתוב עבור אתרי אינטרנט, תהליכי קידום אתרים אורגני ובכלל. במובן זה, לכותבי תוכן יש גם אחריות רבה כמו להמציא נושאים שיהיו מעניינים עבור הקהל שלהם, כמו גם להמציא דרכים ייחודיות למשוך קהלי יעד שכבר ראו את כל סוגי הפרסום הקיימים בעולם הזה בערך.

מה משפיע על מחיר כתיבת תוכן?

עלות כתיבת התוכן משתנה בהתאם לגודל האתר, כמו גם בהתאם לסוג התחום והמורכבות של התוכן שצריך לכתוב. אתרים מסוימים ידרשו הרבה קופירייטינג, בעוד שאחרים עשויים להזדקק לכמה מאות מילים או פחות. בין היתר, המחיר של כתיבת תוכן לאתר נקבע על ידי הגורמים הבאים:

  1. הביקוש לסוג התוכן.
  2. התחרותיות בתחום העיסוק שלכם.
  3. רמת המומחיות/הניסיון הדרושים להפקת תוכן באיכות גבוהה.
  4. הניסיון והמומחיות של הקופירייטר או הכותב.
  5. שנות הניסיון שלו עם תחום העיסוק הספציפי שלכם.
  6. לעיתים מחיר כתיבת תכנים נקבע ע"י מספר המבקרים באתר (פחות נפוץ).
  7. גודלו ואיכותו של האתר.
  8. מילות המפתח שאליהן אתם ממקדים.
  9. אורך ומורכבות התוכן.
  10. מטרת הכתיבה משפיעה על מחיר הכתיבה (למשל, כתיבה לדף נחיתה תהיה בד"כ יקרה יותר ויותר ממוקדת).

בסופו של יום, כתיבת תוכן היא תהליך יצירתי של הזנת תוכן לאתר, בלוג או כל סוג אחר של פלטפורמה מקוונת. זה יכול לנוע בין שיווק באמצעות תוכן לכתיבת מאמר ועד לכתיבה של ספרים (בתור כותבי צללים).

על מנת להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל תנועה אורגנית, כדאי לדעת מה הם הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת על כתיבת תוכן. תוכלו לקרוא על כך במאמר – מדריך קידום אורגני ובניית קישורים.

עד הפעם הבאה,

עודד בן צבי | LinkMe

פוסטים נוספים:
לינקמי – החיבור בין כתיבת תוכן לקידום אתרים בלוג
שלב 3 פרסום תוכן באתר

3. שלב פרסום תוכן באתרים בישראל לאחר שכתבנו תוכן מדויק ומפרגן שיווקית, וגם איתרנו את האתרים שיפרסמו אתכם,  הגיע זמן פרסום באתרים ישראלים! כמה זמן

קרא עוד »
דילוג לתוכן