החיבור בין כתיבת תוכן לקידום אתרים | לינקמי

שלב 2 חיבור תוכן לאתר מפרסם

2. שלב עבודת האיתור שלי: איתור אתר מפרסם רלוונטי עבורכם

השלב הזה לא מצריך ממכם שום התעסקות, הכול עלי.

השלב הזה לא מצריך ממכם שום התעסקות, הכול עלי. לאחר שאני כותב עבורכם תוכן מדויק ומפרגן שיווקית, שגם מדגיש את כל היתרונות הקיימים בבית העסק, אני מאתר אתר רלוונטי, בואו נקרא לו אתר מארח. מי האורח? 

התוכן שלכם!

כשבונים מערך לינקים, או כשיש צורך בשירותי קידום אתר באינטרנט, למעשה משתמשים ברעיון הנקרא גסט-פוסט (פוסט אורח או תוכן אורח – GUEST POST). מאמר אורח משמש אתכם כשאתם רוצים לכתוב תוכן על בית העסק, אבל מעוניינים שהתוכן הזה יתפרסם באתר כלשהוא אחר (לא באתר שלכם). למעשה, תוכן אורח מהווה גם סוג של כתבת יח"צ.

מדוע צריך בכלל לחבר בין כתיבת תוכן לאתר מפרסם?

אם אתם מחפשים אחר פרסום באתרים ישראלים איכותיים, אתם יודעים בדיוק מדוע אתם עושים זאת. אתם צריכים חיזוק בקידום האתר באינטרנט, מעוניינים לגייס לאתר קהלי יעד חדשים ובאופן כללי, מחפשים אחר יחסי ציבור באינטרנט.

פרסום באתרים ישראלים מאפשר לכם להתברג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, אבל גם הרבה מעבר לכך. כשאתם מפרסמים דרכי את התכנים שלכם ואת כתבות יחסי הציבור, אתם מפרסמים את אותם תכנים ומאמרים באתרי אינטרנט אשר פונים לקהלי יעד ספציפיים. למשל, אם אתם משיקים שירות כלשהוא עבור המגזר הדתי, יהיה ניתן לפרסם אתכם באתרים דתיים, בבלוגים של הציבור הדתי וכדומה. מחפשים פרסום באינטרנט עבור תיקוני חשמל, אינסטלציה, שיפוצים ועוד? אני אפרסם אתכם בפורטלים אשר ממליצים על בעלי מקצוע, כמובן!

אוקי, אז לאחר שהבנו מדוע צריך לחבר בין כתיבת תוכן לאתר מפרסם רלוונטי, בואו נסביר מה זה יעשה לכם מבחינת קידום בגוגל (SEO).  

האם ניתן לפרסם GUEST POST בכל אתר אינטרנט עבור SEO?

מחפשים אחר מאמר אורח, או פרסום כתבות יח"צ? חשוב לציין, האתר שמארח את התוכן שלכם חייב להיות קשור במובן כזה או אחר לתחום שלכם. במקרים רבים, אנשים אפילו נענשים על ידי גוגל כתוצאה מפרסום תכנים מטעים. נסביר בעזרת דוגמאות:

  • דוגמה ל-GUEST POST מעולה מבחינת קידום בגוגל: מאמר שמדבר על הנדסת מוצר ומתפרסם בבלוג של מייקרוסופט. באופן זה, נוכל לקדם בגוגל חברת הנדסת מוצרים על ידי פרסום כתבת יח"צ בבלוג של MICROSOFT.
  • דוגמה ל-GUEST POST לא טוב מבחינת קידום באינטרנט: תוכן על אדריכלים או מעצבי פנים, שמתפרסם באתר של תשמישי קדושה ויודאיקה. שימו לב, במקרים אלו, האלגוריתמים של גוגל יסרקו אתכם בתור אתרים שפשוט אינם איכותיים, או חמור מכך, מטעים את הציבור הגולש. מה יקרה? PANELTY פוטנציאלי על ידי גוגל (עונש שנועד להוריד את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל).

אז איך תדעו שאפשר לסמוך על לינקמי?

לינקמי (LinkMe) היא חברה של בנאדם אחד, אני, עודד בן צבי. תוכלו לקרוא עלי כאן בדף האודות באתר, ולהבין מדוע אפשר ומומלץ לסמוך עלי. לאחר מספר שנים בתחום של קידום בגוגל, קידום אתרים וכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, יצרתי את הקונקשנים העסקיים הכי מדויקים, שגם מאפשרים לי גישת העלאת תכנים לאתרי אינטרנט חזקים בארץ.  

כבדרך קבע, אני מפרסם תכנים באתרים חזקים ובבלוגים שונים, באתרים דתיים, באתר וואלה!, בבלוג של מייקרוסופט ועוד. עם המון ניסיון מקצועי מאחורי, יצירתיות ויכולת כתיבת תוכן מדויקת ביותר, אני אדע בדיוק באיזה אתר לפרסם אתכם. אתם יכולים להתרווח בכיסא אחורנית, למזוג לעצמכם כוס יין ולתת לי לעשות את עבודת הנמלים.

  

אני אמצא עבורכם את האתרים הכי מדויקים עבור פרסום כתבות יח"צ על בית העסק שלכם, ובצורה הזאת אני גם אוודא שתזכו ל"נקודות" קידום אתרים אצל דוקטור גוגל.

פוסטים נוספים:
לינקמי – החיבור בין כתיבת תוכן לקידום אתרים בלוג
שלב 3 פרסום תוכן באתר

3. שלב פרסום תוכן באתרים בישראל לאחר שכתבנו תוכן מדויק ומפרגן שיווקית, וגם איתרנו את האתרים שיפרסמו אתכם,  הגיע זמן פרסום באתרים ישראלים! כמה זמן

קרא עוד »
שלב 1 כתיבת תוכן

1. השלב שכל עסק חייב לעבור: כתיבת תכנים ומאמרים לקידום בגוגל אז למה בעצם צריך כתיבת תוכן לקידום אורגני SEO? ואילו סוגי כותבי תוכן קיימים בתחום?

קרא עוד »
דילוג לתוכן