החיבור בין כתיבת תוכן לקידום אתרים | לינקמי

שלב 1 כתיבת תוכן

1. השלב שכל עסק חייב לעבור: כתיבת תכנים ומאמרים לקידום בגוגל

אז למה בעצם צריך כתיבת תוכן לקידום אורגני SEO?
ואילו סוגי כותבי תוכן קיימים בתחום?

בין אם אתם מוכרים גרביים ונעליים, תשמישי יודאיקה או יהלומים, בכל מקרה תצטרכו להסתייע בשירותים של כותב תוכן יצירתי. בלי לחפור יותר מדי, נסביר כעת על כתיבת תכנים, על קידום בגוגל ומה שביניהם.

כתיבת מאמרים ותכנים היא פעולה שכל אתר אינטרנט מחויב אליה, בין אם התכנים האלו מפורסמים באתר עצמו שמקודם בגוגל, או באתרים אחרים אשר מפנים אליו גולשים. נכון ל 2020, תוכן הוא עדיין המלך, 

מה שנקרא – Content is King !

מה ז"א תוכן הוא המלך? האם רק בעזרת תכנים ניתן לקדם בגוגל?

אין ספק, כשמדברים על קידום אתרים אורגני בגוגל SEO, למעשה מדברים על כתיבת מאמר איכותי, כתיבת תוכן איכותי וכו'. כמובן, כבר עכשיו חשוב לציין, קידום אתר בגוגל מצריך יותר מאשר כתיבה של תכנים ומאמרים. אם מעניין אתכם לדעת מה שיווק בגוגל וקידום באינטרנט מצריכים (מעבר לכתיבת תוכן), תוכלו לקרוא על זה כאן בבלוג, זו כתבה שפרסמתי בדיוק בנושא הזה של קידום אתרים באינטרנט.

טוב, אז מה היה לנו עד כה? דיברנו על העובדה שכל בית עסק, חברה או ארגון חייבים להסתייע בשירותיהם של כותבי תוכן מומלצים ואיכותיים. ואם זהו המצב, כיצד נדע שכותב התוכן הוא אכן מקצועי ויודע את העבודה? האמת, פשוט תקדישו מספר דקות לקריאה של התכנים שאתם מקבלים, תחליטו בעצמכם באם מדובר בתכנים איכותיים, או שמא פחות. בסופו של דבר, כל כותב והסגנון שלו, ככה שאתם צריכים לראות מה קולע לטעמכם.

סוגי תכנים מומלצים לקידום SEO

כשמדברים על סוגי תכנים לכתיבת SEO וקידום בגוגל, באותה הנשימה חשוב לדבר על התחום עליו צריך לכתוב. בעוד שישנם תחומים אשר מחייבים תוכן מאוד אינפורמטיבי ועמוק (כמו למשל ציוד רפואי), תמיד יהיו תחומים שאפשר לכתוב עליהם באופן חופשי יותר, FREESTYLE כזה 

באופן כללי, כתיבת תוכן שיווקי נדרשת בתחומים רבים, ככה גם רלוונטי לגבי כתיבת תכנים מניעים לפעולה. וחשוב לזכור, אמנם כתיבה שיווקית חשובה למדי, אבל תמיד יהיה כדאי גם לספק לגולשים ערך מוסף מסוים. במילים אחרות, תמיד כדאי לבקש מכותב התוכן שלכם להעמיק בנושאים מסוימים. רק זכרו…לא לחפורTOO MUCH אם אין צורך בכך.

גם כתיבת קופי רייטינג נדרשת בפעמים רבות, והיא שונה במהותה מכתיבת תוכן. במקרים אלו, שיש צורך בשירותי של קופירייטר מקצועי, יהיה עליכם להסתייע בכותב מוכשר שיודע לקצר את מילותיו לכדי משפטי מפתח מפוצצים ומוכרים! כמו שחכמים מאיתנו כבר אמרו בעבר, לפעמים ה"מעט" הוא "הרבה".

סיימנו לכתוב תוכן איכותי! מה עושים איתו?

אם סיימתם לכתוב תוכן איכותי, ואפילו לא הסתייעתם בכותב תוכן מקצועי, סחטיין! עכשיו הגיע הזמן להחליט מה עושים עם התוכן. האם מפרסמים אותו באתר שלכם? האם מאתרים אתר אינטרנט (אחר) אשר מוכן לקבל GUEST POST ("תוכן אורח") אצלו?

אז ככה, מבלי להיכנס לעובי הקורה, זכרו תמיד, אמנם מומלץ מאוד להעלות ולהטמיע תכנים באתר שלכם, אבל חשוב גם לפרסם את עצמכם באתרים אחרים! מעבר לכך שזה עשוי לסייע בגיוס לידים, זה מסייע רבות בתהליכי קידום בגוגל. 

 

רוצים תוכן איכותי כתוב במיוחד עבורכם, שיפורסם באתרים מובילים?

פוסטים נוספים:
לינקמי – החיבור בין כתיבת תוכן לקידום אתרים בלוג
שלב 3 פרסום תוכן באתר

3. שלב פרסום תוכן באתרים בישראל לאחר שכתבנו תוכן מדויק ומפרגן שיווקית, וגם איתרנו את האתרים שיפרסמו אתכם,  הגיע זמן פרסום באתרים ישראלים! כמה זמן

קרא עוד »
שלב 1 כתיבת תוכן

1. השלב שכל עסק חייב לעבור: כתיבת תכנים ומאמרים לקידום בגוגל אז למה בעצם צריך כתיבת תוכן לקידום אורגני SEO? ואילו סוגי כותבי תוכן קיימים בתחום?

קרא עוד »
דילוג לתוכן